http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/
http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

کارگاه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد کارآفرینی (مدرسه کسب و کار کارنمایان کارآفرین) مرکز کارنمایان کارآفرین اراک

به مناسبت هفته کارآفرینی 1401

کارگاه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد کارآفرینی مرکز کارنمایان کارآفرین اراک

مرکز آموزش مشاوره کسب و کار و کارآفرینی کارنمایان کارآفرین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، موسسه کار و تامین اجتماعی، دانشگاه پیام  نور استان مرکزی،  کانون کارآفرینی استان مرکزی و  دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می کند:

مدرس دوره: استاد مهتاب عشقی عراقی


به گزارش روابط عمومی (مدرسه کسب و کار کارنمایان کارآفرین) مرکز آموزش، مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی کارنمایان کارآفرین اراک؛ به مناسبت هفته کارآفرینی کارگاه تخصصی" مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد کارآفرینی " به همت مرکز مرکز آموزش، مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی و شتاب دهنده کارنمایان کارآفرین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استا مرکزی، موسسه کار و تامین اجتماعی، کانون کارآفرینی استان و دانشگاه پیام نور استان مرکزی بر گزار شد.

این کارگاه تخصصی با تدریس مهتاب عشقی عراقی مدرس دانشگاه در تاریخ 28/08/1401 ساعت 18 بصورت مجازی در سامانه مجازی دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار گردید . شرکت در این کارگاه این مهارت را در مهارت جویان ایجاد می‌کند تا بتوانند ارتباط و تعامل خود با همکارانشان را به شیوه‌ای اصولی، تقویت کنند. مهارت جویان با شرکت در این کارگاه می‌توانید به عنوان یک فرد حرفه‌ای در محل کار خود حاضر شوند و به بهترین جایگاه شغلی دست یابند.

گفتنی است؛ مرکز آموزش مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی و شتاب دهنده کارنمایان کارآفرین با هدف توسعه روحیه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره وری اقتصادی به دانشجویان، کارآفرینان و صاحبان سرمایه در حال فعالیت است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد