http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/
http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

http://center-karnamayanekarafarin.ir/

کارگاه آموزشی نقش بانکداری و مدیریت بانک در کارآفرینی مرکز کارنمایان کارآفرین اراک

به مناسبت هفته کارآفرینی 1401

کارگاه آموزشی

نقش بانکداری و مدیریت بانک در کارآفرینی مرکز کارنمایان کارآفرین اراک


مرکز آموزش مشاوره کسب و کار و کارآفرینی کارنمایان کارآفرین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، موسسه کار و تامین اجتماعی، دانشگاه پیام نور استان مرکزی،  کانون کارآفرینی استان مرکزی و  دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می کند:

مدرس دوره: استاد مهتاب عشقی عراقی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش، مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی کارنمایان کارآفرین اراک؛ به مناسبت هفته کارآفرینی کارگاه تخصصی" نقش بانکداری در مدیریت بانک در کارآفرینی " به همت مرکز مرکز آموزش، مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی و شتاب دهنده کارنمایان کارآفرین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استا مرکزی، موسسه کار و تامین اجتماعی، کانون کارآفرینی استان و دانشگاه پیام نور استان مرکزی بر گزار شد.

این کارگاه تخصصی با تدریس مهتاب عشقی عراقی مدرس دانشگاه در تاریخ 29/08/1401 ساعت 18 بصورت مجازی در سامانه مجازی دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار گردید . از دیگر نکات مهم که در این کارگاه آموزش داده شد این است که، بانکداری جامع نوعی مفهوم می‌باشد، نه راه حل. بانک با توجه به مفهوم بیان شده به ارائه انواع خدمات متنوع می‌پردازد، اما اجباری به ارائه تمام خدمات ندارد. لذا این امکان وجود دارد که بانک‌ها بعضی از خدمات را ارائه دهند، که به عنوان بانک‌های جامع در اشکال متنوع ظاهر می‌شوند، که این خدمات عبارتند از بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری خرد و باشد.

گفتنی است؛ مرکز آموزش مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی و شتاب دهنده کارنمایان کارآفرین با هدف توسعه روحیه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره وری اقتصادی به دانشجویان، کارآفرینان و صاحبان سرمایه در حال فعالیت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد